Ja...

Ja nu var det länge sedan. Har massor att skriva, frågan är om orken finns?!
Hemma från en fantastiskt semester i Barcelona ( vill tillbaka) och börjat jobba igen. Är inne på
två dagar nu och imorgon ledig då jag jobbar lördag. Tror att den här hösten kommer gå så fort!
Haft en bra semester och planerar redan små resor framöver så de ska bli lite roligare =)
Imorgon är ett besök på skolan och vännerna planerade, även ett besök hos farmor. Får se om
jag lyckas pressa in ett träningspass oxå =) kan inte lova något dock.
.
Dags att sova snart, dock är det SATC 2 på tv:n och även om jag nyss såg den kan jag inte
riktigt slita mig! Det är något speciellt......=) Inspiration javisst!!!
.
Ne, de här blev ju inte de roligaste kanske!
Godnatt
.
"La rambla"
.
Jag på "vårat" ställe!
.
En helt vanlig underbar dag!
.
Tack för förlängningen på mitt liv!

Kommentarer
Postat av: S

Kul att se lite bilder, såg härligt ut! =)

2011-09-08 @ 16:48:44
Postat av: N

Faaaasiken vad fin du är i håret, både färg å klippning:)

2011-09-08 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0