Några få bilder...

Midsommar spenderades hos mor å far och jag tog med mig Karlsson!
Dagen började med fika och sedan en tur till Dorotea för att köpa arraks-
ringar. Något som jag inte ätit på 17  år och som jag älskade som liten.
Men såklart var de slut. Snacka om att jag blev besviken =) Men de kommer
fler tripper dit.
.
När vi kom tillbax var det dags för lunch!
.
.
Efter det, mer o mer mat. Middag som satt som ett smäck! ;)
.
Sedan blev det en cykeltur upp till valån till Linda, Yurika å Nettan som
satt där. Efter det blev det ringa runt till taxi och bege sig till Logen.
.
.
Väl framme blev det pub, dans och stoj! En mycket trevlig kväll =)
.
.
Ännu en lyckad midsommar! Nu är det jobb som väntar igen....
Godnatt kamrater!

Kommentarer
Postat av: S

Kul att se bilder!!

2011-06-27 @ 06:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0