Trött och tröttare...frågor på det?!

Läste ditt inlägg Nina och jag måste skriva. Jag tycker det här har varit en av de LÄNGSTA veckorna på länge =)
Håller på att storkna av hur långsamt de går och fint väder är det ute. Kanske det finaste vädret. Själv står man inne med 17 grader aircondition på jobbet medan folket utanför solar och har d bra. Annars är det storsjöcupen här. 360 lag och 70 % är norrmän. Måste erkänna att jag är less på dem för de kommer in (killar mest) 6-8 st åt gången och det är svårt att se när de röjer runt här å där. Häromdagen var den en som snattade, så idag har farbror polisen varit hos oss. Tack och lov att det bara är en dag till, sedan ledig helg.
Jag hoppas så att det är sol.....måste få steka till lite.
.
Annars så blev de en kaffe ( läs rosé) ute på brunkulla och maritée i tisdags. Onsdagen bjöd på promenad till jetski stugan för visning och sedan förbi stortorget där Kicki Danielsson stod å skrev autografer. De hade varit allsång....
Så lite händer de här i staden. Ikväll är jag så trött att jag gärna hade gråtit en skvätt och sedan lagt mig....
Men jag struntade i båda och ska snaaart fixa å dona innan sängen hägrar.
.
Ja....over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0