Sommar, sommar å sol....

I går regnade så jag såg ut som en blöt hund när jag kom hem, idag strålande sol. Idag ska vi på T systers 40 års fest, villken tur med detta vädret. Hade vi inte varit där hade vi planerat en dag på stranden. OKI nu ska ni få höra något, heeeelllttt ointressant för de flesta men ett mirakel för mig, jag har fått mina första små gurkor, jag lyckades med de med!!! men de är små än, 4 cm å jag såg de igår, helt otroligt, så nu har jag sallad, 200 tomater ( om någon vecka ) å de är massa blommor på gurkplantan. Sååå coooolt för en norrlänning som mig som är van potatis haha å rabarber å gräslök.

Haaa en uuunnnddderrrrbbbbaaarrr dag my friends

Kommentarer
Postat av: S

Roligt för dej Nina, då vet jag hur glad du är! =) Tack, jag ska ha en underbar dag, ha en du med!

2011-07-09 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0