New York Baby....

Yipppiiiiee nu är det bokat, 2 månader kvar så åker jag å darling till NY. Ska bli heeellltt underbart när jag inte hafft semester på hela sommaren. Kollade priserna lite på sephora eftersom min nessesär skriker efter smink...de är sjukaaaa priser. Dior Lancome ysl osv är nästan halva priset, det är så billigt att de kostar som de billiga märkena hemma. Jag är i himlen å ska handla på mig en stor buffert. Men framför allt ska vi strosa å äta en massa. Mamma å jag var ju dit exakt samma tid för två år sedan å då var det toppenväder.  Idag skiner faktisktsolen i Malmö me' nice

.

Kommentarer
Postat av: M

Åh vad härligt =) Vi var på Sephora i Barca, men där var det inte så mycket billigare. Kan tänka mig om det nästan är halva priset....jag skulle springa runt som en galen ko =)

2011-08-29 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0