Hämta penna å papper...

för nu ska jag berätta intressanta saker...jag hade ju tappat min kameraladdare, därför inga kort på 4 månader...för vet ni vad, någon hade lagt det i lådan som jag alltid har laddaren i. Som jag letat. Men nu är den återfunnen....nästa gång ska jag titta i lådan i stället för att leta igenom hela huset, källare å sen ge upp.

Intressenyhet från mig nr 2: Tomaterna...dessa är två av de 200 stycken jag förväntade mig att få...de övriga 195 vill inte leva längre

Intredssenyhet nr 3, skörden av broccolin...är så stor att vi glupska i oss den till middag...god var den...

 

Intressenyhet 4...ja snart är det över för denna gången..(puh tänker ni)....Vi matar våra katter sisådär...när de håller på att dö av hunger hittar det sätt att mätta sin mage...som tur vad räddade vi detta lilla liv...men ut ville hon inte...vi sprang runt en kvart...nu piper den i sessans mage........nääääää skojja bara den piper ute nu

Men erkänn, visst är det underbart att jag hittat min kameraladdare igen så ni får se mina underbara proffskort å intressanta historier.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0