Frusna blåbärsfingrar...

Hej å hå! Villka 2 dagar, de känns som jag varit här i flera veckor, så himla kula å trevliga människor.
Vi är ca 90 nya 1 or å vi har fått göra 100 saker för att lära känna varrandra, gruppgrejer å massa prat. Hur kul som hellst. Hur jag ska lära mig de 38 namnen i min klass känns helt omöjligt just nu, men när man åker RB märker man ju att de typ tar 3 veckor så jag får väl hålla på å plugga in så många som möjligt.

I går hade vi skola å sen på kvällen var de med kåren, spela alla brännboll i en grop ( tydligen är de själva midsommarstångs stället där de då är typ 2000 pers då) Ja iaf, vårat lag blev näst sist ( men de var dommarnas fel enligt oss haha såklart!! :)  Sen delade de in oss i grupper om 5-6 st. Alla fick olika namn å grupperades in, sen sa de gruppen som ska heta Barbie Girl å så blev jag uppropad i den gruppen, haha jag nöjd! Så i går så Rännde våran Barbie grupp runt på uppdrag, Vi har kvar fejka ett slagavnfall på apoteket, springa naken från skolan till "stan" villket några killar säger sig gjort, Bada i siljan, Hitta en kille på ica att ta kort med, + 1000 andra grejer.

I kväll har vi hafft mångkamp i lagen å sen har vi rott kanot, stor åker 20 pers. Nyss har jag å Anna som jag bor med varit utanför stugan å plockat bär. Haha man får se till att ha till husbehov.









Ska fixa mer bilder sen men jag har inte hafft med mig kameran överallt.

Sen måste jag ju säga att ni som inte lagt märke till de hemma så pratar jag jättemycket norrländska enligt nästan alla,  du pratar så roligt, så brett så osv. Å jag som tycker jag pratar renast av alla haha.

Nu ska jag se på tv, somna sent i natt för jag var å hälsade på hos grannarna. Så ikväll blir de tidigt i säng.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Nickepickeboy

Skönt att de verkar gå bra för dig Nina!! =))

2009-08-20 @ 16:12:41
Postat av: N

Tack lilla nickepickeboy :D

2009-08-20 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0